ΤΟ ΚΚΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ

ΤΟ ΚΚΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ
"Την ορμή μας την έχουμε από τους αιώνες… Θα βγούμε νικητές κι ας είναι οι θυσίες μας βαριές"

Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Διάλογος σε κάποιο χωριό...


_ Από εδώ και πέρα, μόνο χούντα.

_ Δεξιός δεν ήσουνα πάντα;

_ Ναι.

_ Και τι ψήφισες αυτή τη φορά;

_ Πίστεψα τον Τσίπρα ότι θα καταργήσει τα μνημόνια. Και όπως είμαι στριμωγμένος...

_ Δηλαδή ψήφισες σύριζα;

_ Ναι. Και στο δημοψήφισμα "ΟΧΙ".

_ Δηλαδή από κάργα δεξιός, έγινες αριστερός;

_ Πίστεψα ότι θα διαπραγματευτεί...

_ Και ποια είναι η δική σου συμμετοχή για να καταργηθούν τα μνημόνια; Μόνο η ψήφος; 
Και μετά τσιπουράκια και φραπεδάκι;

_ Με κορόιδεψε...

_ Εσύ από τα γεννητούρια σου είσαι δεξιός. Θα ψήφιζες ΚΚΕ;

_ ΟΧΙΙΙΙΙ...

_ Γιατί;

_ Αυτοί είναι κουμμουνιστές.

_ Και πώς ψήφισες σύριζα; Αριστεροί δεν είναι;

_ Έτσι όπως τα έλεγε καλά μου φαινότανε και νόμιζα ότι θα τους τουμπάρουν τους ξένους. 
Και σιγά τους αριστερούς. Εγώ είμαι πιο πολύ από αυτούς.

_ Και τώρα τι θα κάνεις; Και μην πεις χούντα και χαζομάρες.

_ Μακάρι να μηδενίζαμε και να ξεκινούσαμε από την αρχή. Και με κόστος, δε με νοιάζει. 
Αρκεί να ζήσουν καλύτερα τα παιδιά μου.

_ ΚΚΕ;

_ ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου